انواع مختلف کرکره برقی

انواع مختلف کرکره های برقی و حفاظ های برقی را میتوان توسط موتورهای جدیدی به نام توبلار موتورها یا موتورهای لوله ای مکانیزه نمود. این تیپ موتورها محاسنی دارند به دلیل فیزیک خاص ظاهریشان در زمان رول شدن فضای کمتری را اشغال می کنند. از نظر توان و قدرت کشش ، دارای رنجهای مختلفی هستند.

کرکره برقی خود را برای تعمیر فقط و فقط و فقط به سرویس دوران بسپارید تا طرح جذاب تری را به مشتری ارائه کنند. این نوع کرکره برقی از جنس بسیار قدرتمند و مقاوم پلی کربن ساخته شده که هر تیغه آن 10 سانتیمتر پهنا دارد و توسط غضروف آلومینیومی 3سانتیمتری به هم متصل شده و پرده کرکره برقی پنجره را تشکیل می دهند. این کرکره برقی قابلیت نصب درارتفاع بالا را داراست و میتوان توسط ریموت کنترل سیستم کرکره برقی را بالا و پایین برد.

کرکره برقی و امنیت

بحث تأمین امنیت و حفاظت از اماکن مختلف سالهای سال است  که یکی از دغدغه‌های اصلی بشر بوده و هست کرکره برقی اتوماتیک از ملزومات امنیتی یک واحد تجاری یا پارکینگ ها است. که سالهاست در ساختمان‌ها و فروشگاه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کرکره های قدیمی

کرکره‌های قدیمی برای همه‌ی ما آشنا هستند. این کرکره‌ها عموماً به ‌وسیله‌ی نیروی دست باز و بسته می‌شدند و از مرسوم‌ترین حفاظ‌های امنیتی شناخته می‌شدند. با گذشت مرور زمان معایب این کرکره‌ها به تدریج آشکار شد ,حضور آن‌ها کمرنگ‌تر گردید. از اصلی‌ترین معایب کرکره‌های قدیمی می‌توان به دستی بودن آن اشاره کرد که با نیروی دست افراد باز و بسته می‌شدند. وزن سنگین این کرکره‌ها و جابه‌جایی آن می‌توانست برای افراد سالخورده دشوار باشد.

از مزایای این کرکره برقی اتوماتیک

باتری کرکره برقی
ویژگی باتری کرکره برقی

1. قیمت نسبتاً مناسب

2. رفع مشکل در مواقع ضروری

3. عمر نسبتاً مناسب نسبت به عملکرد

4. کیفیت مناسب در ساخت

5. حجم زیاد و جاگیری زیاد

موتورهای سانترال

به لحاظ قیمت نسبت به موتورهای سانترال و ساید قیمتی مناسب تر دارند.

در هنگام قطع برق به سیستم خلاص کن دستی مجهز میباشند.

شفت مصرفی که این موتورها را همراهی میکند شفت هشت وجهی میباشد.

درب سکشنال صنعتی

درب اتوماتیک شیشه ای در واقع نوعی از کرکره برقی اتوماتیک میباشد.

که رول شاتر هستند. ماده اصلی تولید این نوع کرکره پلی کربن میباشد.

که جسمی بسیار مقاوم و در عین حال انعطاف پذیراست. (پلی کربن در ضخامت بالا ضد گلوله است).

تیغه های 10 سانتیمتری پلی کربن به وسیله پروفیل آلومینیومی.

اکسترود به پهنای 3 سانتیمتر به یکدیگر متصل شده و پرده کرکره برقی را تشکیل میدهند.

شرکت سرویس دوران با بیش از 15 سال سابقه کاری در این زمینه می تواند بهترین خدمات را برای تعمیر انواع کرکره برقی، درب های جکی پارکینگی، درب های شیشه ای اتوماتیک به شما عزیزان ارائه  دهد. شما نیز می توانید برای نصب، راه اندازی، تعمیر و هرگونه راهنمایی و مشاوره درباره درب های اتوماتیک با شماره 2947890-0912 تماس بگیرید. تکنسین های مجرب و کاربلد ما در هر ساعت از شبانه روز به صورت 24 ساعته آماده ی خدمت رسانی در هر نقطه از تهران می باشند.

تماس