انواع کرکره برقی

پس از پنجره و سقف اصلی‌ترین جزء هر ساختمانی درب آن می‌باشد. انتخاب یک در مناسب بر ظاهر ساختمان و امنیت آن تاثیر بسیاری دارد. انواع گوناگونی از درها در بازار موجود است. از جمله این درب‌ها می‌توان به درهای چوبی، درب‌های تاشو و درب‌های کرکره‌ای اشاره کرد. کرکره برقی یا درهای کرکره ای این توانایی را دارند که محبوبیت بسیاری در میان عموم مردم کسب کنند.

در این مطلب به شرح انواع کرکره برقی خواهیم پرداخت پس اگر با این عنوان آشنایی ندارید این مقاله را از دست ندهید و تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

کرکره برقی از نوارهای فولادی سنگین ساخته شده است. این نوارها به یکدیگر بسته شده‌اند. تیغه‌ها با فنرهای مارپیچی به یکدیگر محکم شده‌اند. کرکره برقی‌ها در اندازه‌های متفاوتی در بازار وجود دارند. از مزیت دیگر این کرکره‌ها قادر هستیم به محافظت در برابر باد و باران اشاره کنیم.

کرکره برقی برای مصارف مختلفی به کار برده می‌شود. از جمله این کاربردها می‌توان به در گاراژ، وانت، آشپزخانه، زندان، انبارها، مدارس و غیره اشاره نمود.

بسیاری از مراکز مهم دولتی و تجاری برای محافظت از ساختمان خود از کرکره برقی بهره می‌برند. همین‌طور، کرکره برقی از ساختمان در مقابل باد و باران محافظت خواهد کرد.

به علاوه، در مکان‌هایی که آب و هوا به شدت متغییر است، با بهره‌گیری از کرکره برقی این توانایی را دارید که از ساختمان خود در مقابل باد و باران محافظت کنید.

انواع کرکره برقی از نظر نوع

در ادامه ی مطلب به شرح دقیق تر انواع کرکره برقی از نظر نوع خواهیم پرداخت.

کرکره برقی‌های خارجی در ناحیه خارجی نمای ساختمان نصب خواهند شد. کرکره برقی‌های داخلی در سر در و بالای پنجره نصب می‌شوند.

در این نوع کرکره برقی پنجره و کرکره‌ها با یکدیگر نصب می‌شوند.

این نوع کرکره‌ها از فولاد ضد زنگ ساخته می‌شوند. کرکره برقی‌های مشبک برای نمایشگاه‌ها، پنجره ساختمان‌های تجاری و فروشگاه‌ها به کار برده می‌شوند. همین‌طور، این نوع کرکره برقی برای امنیت و تهویه مکان انتخاب مناسبی است.

این نوع کرکره‌ها ارزان‌تر هستند. و برای دهنه‌های کوچک و بزرگ فروشگاه‌ها بهره برده می‌شوند.

کرکره‌های سوراخ‌دار از فولاد گالوانیزه سوراخ‌دار و قفل شده متشکل شده‌اند. به علاوه، این نوع کرکره برقی اتوماتیک با ترکیب پرده کرکره و کرکره‌های مشبک ظاهر زیباتری دارا می‌باشند.

انواع کرکره برقی از نظر جنس موتور

کرکره برقی‌ها را می‌توان از نظر جنس موتور به سه دسته تقسیم‌بندی نمود.

موتور ساید، موتور سنترال و موتور لوله ای یا تیوبلار از انواع موتورهای مورد بهره‌گیری در کرکره برقی هستند.

یکی از مزیت‌های این موتورها، سیستم خلاص کن دستی می‌باشد. سیستم خلاص کن دستی در قطعی برق کاربرد بسیاری دارد. به علاوه، موتورها از جهت قدرت کشش و بالاکشی در گونه‌های گوناگونی قرار خواهند گرفت.

انواع کرکره برقی از نظر نوع تیغه

کرکره برقی از لحاظ نوع تیغه در انواع زیر قرار خواهند گرفت:

تیغه تک جداره و دو جداره، تیغه فوم دا، تیغه قلاب برعکس، تیغه قوس‌دا، تیغه‌های تخت، تیغه غضروف‌دا، تیغه پانچ‌دا، تیغه شفاف نانوکامپوزیت.

برای نصب و راه اندازی انواع کرکره برقی اتوماتیک می توانید با مشاوران و متخصصین شرکت سرویس دوران تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی می توانید با شماره 09122947890 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس