تعمیرات انواع درب پارکینگ، همان‌گونه که تمام وسایل خانه شما نیاز به تعمیر دارد درب کرکره ای پارکینگ شما هم جزئ آن ها محسوب می‌شود و نیازمند توجه است. دربهای پارکینگ به دلیل فضای پر رفت و آمدی که دارند دیر یا زود دچار مشکلاتی می­شوند, برای اینکه درب پارکینگ برای شما مشکل ساز نشود پس باید هر چند وقت یکبار آن را توسط تعمیرکار تعمیر نمایید. هر دری با توجه به نوع و برند آن و همچنین فضای خلوت و یا پر ترددی که به آن  متعلق است بین چندین ماه تا یک سال به طور معمول نیاز به تعمیر دارد. پس با این تفکر که کرکره برقی پارکینگ شما دیگر به روز شده و اتومات است نباید آن را به حال خود رها کنید و به طور معمول هر سال یکبار باید به آن رسیدگی کنید.

 مشکلات متداول درب پارکینگ

البته این که برای تعمیر مدت زمانی را تعیین کنید کار سختی نیست زیرا معمولا اینگونه درب های اتومات هنگام نصب توسط شرکت سازنده همه توصیه های لازم را به شما گوشزد می‌کند و مدت زمان نیاز کرکره ی پارکینگ شما به تعمیر را حتما به شما می گویند و اگر طبق آن توصیه ها عمل کنید تا جایی که لازم است درب شما دچار مشکل نخواهد شد و اگر مشکلی پیش بیاید اساسی نخواهد بود. گاهی نیز ممکن است تعمیر درب شما اساسی نباشد و با یک روغن کاری ساده مشکل آن حل شود،البته  بهتر است به این نکته توجه کنیم که روغن کاری کرکره برقی شما بهتر است هر چند وقت یکبار، چه درب شما مشکلی داشته باشید و چه مشکلی نداشته باشد هم برای جلوگیری انجام شود.

مشکلات متداول ای که ممکن است در رابطه با درب پارکینگ را پیش رویتان قرار گیرد می تواند این گونه باشد:

تعمیرات درب پارکینگ

اگر با هر یک از این مشکلات روبرو شدید باید بدانید که درب پارکینگ شما دچار آسیب شده و نیاز به تعمیر دارد و به این نکته هم توجه کنید که مشکل شما اساسی بوده و باید کار را به افراد کاربلد و تعمیر کار های حرفه‌ای بسپارید.

دلیل دیگری که باعث می‌شود شما خودتان دست به تعمیر نشوید و حتماً به تعمیرکار مراجعه کنید بزرگی و سنگینی درب اتومات پارکینگ است، زیرا مشکل اگر اساسی باشد به راحتی حل نخواهد شد و ممکن است شما به خودتان هم آسیب برسانید.

تعمیر درب پارکینگ توسط تعمیرکار یا توسط افراد کاربلد در این موارد انجام می شود:

در اینجا درباره انواع مشکلات ساده و اساسی که ممکن است برای کرکره برقی پارکینگ شما رخ دهد صحبت شد، مشکلاتی که برای این گونه درب ها رخ می­دهند جای نگرانی نداشته و توسط تعمیرکار شرکت سرویس دوران به راحتی حل خواهد شد و اگر توسط خودتان مراقبت های لازم انجام شود و چکاب سالیانه نیز صورت گیرد دیگر با مشکلات اساسی روبرو نخواهید شد.

تماس