کپی کردن ریموت درب پارکینگ

در این مطلب ما به صورت اصولی به آموزش کپی کردن ریموت درب‌های پارکینگ خواهیم پرداخت، همین‌طور به طور دقیق به معرفی انواع ریموت درب کرکره‌ای(کرکره برقی) خواهیم پرداخت.

مطلع هستید که انواع کرکره های برقی دارای ریموت‌های گوناگونی است، همین‌طور برخی از ریموت‌های کرکره برقی دارای آپشن‌های مختلفی همانند سیستم هشدار سرقت نیز هستند ولی باید بدانید که همه‌ی این ریموت‌ها مراحل مشابهی را برای اتصال به کرکره برقی دارا می‌باشند.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با شیوه آموزش کپی کردن ریموت کرکره برقی به صورت کامل آشنا شوید.

ریست ریموت

آموزش کپی کردن ریموت درب‌های هوشمند کرکره برقی:

ما در این قسمت قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه این توانایی را داشته باشید که ریموت کرکره برقی خود را به سادگی کد دهی (کپی) کنید.

در این قسمت یک روش کلی  برای ست کردن ریموت درب‌های هوشمند کرکره برقی برای شما قرار داده‌ایم تا با ست کردن ریموت بیشتر آشنایی پیدا کنید.

دراین بخش قادر هستید کپی کردن انواع ریموت درب پارکینگ را یاد بگیرید. به صورت کلی ما این توانایی را داریم که به دو صورت ریموت خود را کد دهی کنیم.

کد دهی به روش لرن بر روی برد رسیور درب‌های هوشمند :

ریموت

شاید برای شما هم سوال به وجود آمده باشد که اگر ریموت درب گم شد چه کار کنیم؟

در حالت گم شدن ریموت درب کرکره برقی، شما باید دوباره درب رسیور خود را باز کنید و به همان راه‌حلی که از قبل انجام داده‌اید عمل کنید، تنها این بار در عوض دو ثانیه باید ده ثانیه کلید LERN یا CODE را نگه دارید تا همه‌ی ریموت‌ها حذف شوند.

کد دهی ریموت به وسیله‌ی کلید‌های دیپ سویچ :

کپی کردن ریموت درب پارکینگ

یکی از سوالات متداول افراد برای کپی کردن ریموت درب پارکینگ می‌باشد. این کار بسیار ساده است و شما این قابلیت را دارید که در مدت زمان ۵ دقیقه ریموت درب پارکینگ خود را تنظیم کنید. به صورت کلی شما قادر هستید از دو راه‌حل و روش برای کپی کردن ریموت درب پارکینگ بهره ببرید که عبارتند از :

۱-ست کردن ریموت به وسیله استفاده کردن از کلید learn قرار گرفته روی رسیور درب هوشمند.

۲- کپی کردن ریموت درب پارکینگ به وسیله کلید دیپ سوئیچ.

ست کردن ریموت درب پارکینگ به وسیله کلید لرن روی رسیور:

برای این عمل شما باید نخست کلید لرن که بر روی رسیور کرکره برقی قرار دارد را باز کنید.

در قسمت بعدی شما باید کلید ترکیبی learn + code را که بر روی رسیور قرار دارد فشار دهید و برای مدت ۲ ثانیه منتظر بمانید.

با انجام این کار‌ها یک ال ای دی کوچک که بر روی برد رسیور قرار دارد روشن می‌شود. در قسمت بعدی شما بایست کلید A را که بر روی ریموت درب پارکینگ وجود دارد را فشار دهید.

در این هنگام چراغ چشمک زده و ریموت درب پارکینگ شما به حالت درستی تنظیم خواهد شد. شما از این تکنیک برای کپی کردن ریموت درب پارکینگ در انواع گوناگونی قادر هستید که استفاده کنید.

کپی کردن ریموت درب پارکینگ نیازمند دقت و تخصص است تا عملکرد صحیح و ایمنی کرکره حفظ شود. برای اطمینان از انجام تعمیرات بهینه بهتر است از خدمات تعمیرکاران ماهر نمایندگی تعمیرات درب برقی مجموعه سرویس دوران استفاده کنید تا بتوانید از کرکره برقی خود بهره وری حداکثری را ببرید…

مجموعه سرویس دوران با بیش از20 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات انواع کرکره برقی و درب های شیشه ای/جک پارکینگ و…..آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

برای دریافت مشاوره و ارتباط با کارشناسان ما با شماره 09122947890 تماس بگیرید.

تکنسین

تماس