کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای 091229478980

درب کشویی اتوماتیک – مزایای

هنگام انتخاب درب اتوماتیک برای ورودی های عابر پیاده آن، مهم است که آنها تمام نیازهای شما را برآورده سازند. بنابراین، در اینجا ما نگاهی به مزایای انتخاب سیستم کشویی اتوماتیک می کنیم.

حرکت ترافیک را ادامه دهید

درب های اتوماتیک کشویی عالی برای مناطق شلوغ با عبور متقابل هستند،

زیرا آنها به فضای شما باز نمی شود. این باعث می شود آنها انتخاب خوبی در تنظیمات مانند فرودگاه ها که در آن مردم در حال حرکت در بسیاری از جهات مختلف و یا مغازه ها که در آن فضا محدود است. آنها همچنین به حفظ محیط اطراف خود کمک می کنند

– تکنولوژی جدید پیش بینی می کند و بارهای باد قوی اطمینان را حتی در شرایط بسیار بدی حفظ می کنند.

ایمنی مطلوب را تامین کنید

درب های کشویی اتوماتیک یک انتخاب ایمن هستند – خطر محدودیت آسیب یا آسیب وجود دارد. همانطور که درب ها را باز می کند، کاربران در حین ورود به دام افتاده یا به دام افتاده اند،

و فناوری مانند سنسورهای ایمنی، به موقع باز کردن با تکنولوژی فرستنده و سنسورهای جانبی، ایمنی هر درب کشویی را افزایش می دهد.

دیدار با مقررات کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای

بدون توجه به نیازهای آنها، هر کسی می تواند از کشویی اتوماتیک برای ورود به ساختمان استفاده کند. سنسورهای هوشمند به این معنی است که کسانی که نیاز به دسترسی غیرفعال را دارند می توانند از طریق یکپارچه عبور کنند.

آنها همچنین ورودی مطلوب برای راه های فرار هستند – سنسورها اطمینان حاصل می کنند که هیچ موانعی برای افرادی که نیاز به فورا از طریق ورودی عبور می کنند وجود ندارد.

و در امکانات مانند بیمارستان ها، استانداردهای بهداشتی بالا می تواند حفظ شود، زیرا ورودی بدون تماس موجب کاهش خطر گسترش میکروب ها می شود.

فضای خود را مناسب کنید

درب های کشویی اتوماتیک می تواند متناسب با نیازهای ورودی شما باشد. اگر فضای محدود درب های کشویی را می توان ساخته شده به ناپدید شدن به دیوار و شرایط مختلف حرارتی با ویژگی های مانند شیشه عایق، فن آوری TightSeal و بسته شدن سنسور ملاقات کرد.

بنابراین آیا در یک بیمارستان، یک فروشگاه مواد غذایی یا خرده فروشی، یک هتل، اداره یا ساختمان عمومی یا هر جای دیگر، درب های اتوماتیک کشویی همیشه ارزش گذاری می شوند، زیرا می توانند منافع زیادی برای تقریبا هر محفل ایجاد کنند. 

درهای کشویی

یک ظاهر طراحی ظریف و قابل انعطاف، کشویی درب های کشویی تجاری، یک ورودی استقامتی و کاربردی را ایجاد می کند. از راه حل های کشویی جذاب و مناسب برای امکانات خود، از جمله گزینه های داخلی و خارجی، انتخاب کنید.

چگونه درب های اتوماتیک کشویی کار می کنند؟

درب های اتوماتیک کشویی از سنسورهای تشخیص حرکت یا نوری استفاده می کنند تا توابع باز و بسته شدن موتور را فعال کنند. این سنسورها بر روی درب اتوماتیک نصب می شوند و یا از داخل یا بالا سمت چپ درب قرار می گیرند.

سنسورها از فناوری مادون قرمز یا مایکروویو برای مشاهده حرکت استفاده می کنند و اغلب در تنظیمات تجاری و صنعتی استفاده می شود تا سهولت دسترسی برای افراد سالم و غیرفعال را برای کارایی و ایمنی فراهم کند.

سنسور نوری

سنسور نوری یا حرکت به یک قطار اصلی الکتریکی هدایت می شود که یک مکانیزم کلاچ متصل به یک درایو یا چرخ دنده کمکی و پانل درب یا پانل ها را کنترل می کند. درایو کمکی و درب ها با کمربندهای داخلی یا کابل های معمولی ساخته شده از لاستیک متصل می شوند که حرکت و باز شدن درب را انجام می دهند.

 

تماس