تعمیر درب برقی 09122947890 مرکز تخصصی نصب و تعمیر درب سکوریت در اصفهان اکیپ حرفه ای و مجرب تعمیرات و تنظیمات انواع درب سکوریت ، شیشه سکوریت بازویی ، ریلی ، زیر سقفی وتعمیر درب اتوماتیک کار ساده ای نیست و باید حتما توسط متخصص انجام شود. در ادامه بیشتر با درب اتوماتیک، دلایل خرابی درب اتوماتیک و نحوه تعمیر درب اتوماتیک

 

تعمیردرب اتوماتیک پارکینگی لولایی لولایی باز و بسته کردن درب پارکینگ به صورت دستی کاری بسیار سخت، خسته کننده و زمان‌بر است. امروزه برای سهولت و تسریع کارها، درب های اتوماتیک فروانی برای راحتی بشر اختراع شده است. ما در اینجا به انواع مختلفی از درب اتوماتیک پارکینگی لولایی اشاره می کنیم تا به راحتی بتوانید نوع درب اتوماتیک پارکینگی لولایی که نیاز دارید را انتخاب کنید.

فرایند باز و بسته شدن درب اتوماتیک پارکینگی لولایی بسیار آسان و سریع است. این درب ها دارای یک چشم الکترونیک یا دستگاه کارت خوان هستند. این ویژگی باعث شده است محل هایی که دارای افراد سالمند و یا معلول است، بیشتر به استفاده از این نوع درب ها روی آورند.

هزینه تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ ممکن است بسیار متغیر باشد و به عوامل متعددی بستگی دارد. برخی از عواملی که تأثیرگذار بر هزینه تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ دارند عبارتند از:

نوع خرابی یا مشکل: نوع و جلوه خرابی یا مشکل در درب اتوماتیک پارکینگ تأثیر زیادی بر هزینه تعمیر دارد. مشکلات ساده‌تری ممکن است هزینه کمتری داشته باشند، در حالی که مشکلات پیچیده‌تر نیاز به هزینه بیشتری دارند.

نوع درب: نوع درب اتوماتیک پارکینگ نیز بر هزینه تعمیر تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، درب‌های شیشه‌ای، درب‌های اسکلتی، یا درب‌های پارکینگ زیرزمینی ممکن است نیاز به تخصص و قطعات خاصی داشته باشند.

سن درب: سن درب اتوماتیک پارکینگ نیز مهم است. درب‌های قدیمی‌تر ممکن است نیاز به تعویض قطعات بیشتری داشته باشند.

قطعات و تجهیزات مورد نیاز: هزینه تعمیر شامل قیمت قطعات یدکی و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر است. قطعات اصلی و اصالت قیمت بالاتری دارند.

تعمیر درب برقی

تعمیرات الکتریکی یا مکانیکی: نوع تعمیرات الکتریکی یا مکانیکی نیز تأثیر دارد. تعمیرات الکتریکی ممکن است پیچیده‌تر باشد و بیشتر هزینه ببرد.

مکان و دسترسی به درب: موقعیت جغرافیایی و دسترسی به درب نیز ممکن است تعیین‌کننده هزینه باشد. اگر درب در مکان‌های دسترسی آسان و قابلیت دسترسی آسان به تعمیرکاران داشته باشد، هزینه ممکن است کمتر باشد.

تعمیرکار متخصص: انتخاب تعمیرکار متخصص نیز تأثیر دارد. تعمیرکاران متخصص با تجربه ممکن است بیشترین هزینه را داشته باشند.

قوانین و مقررات محلی: مقررات و قوانین محلی می‌توانند تعیین‌کننده هزینه تعمیر باشند، به خصوص اگر برای تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ مجوزهای خاصی لازم باشد.

قرارداد نگهداری و خدمات پس از فروش: اگر شما قرارداد نگهداری یا خدمات پس از فروش با تامین کننده درب اتوماتیک دارید، هزینه تعمیرات ممکن است در این قرارداد تعیین شده باشد.

با توجه به این عوامل، نمی‌توان یک قیمت دقیق برای تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ ارائه داد. برای دریافت یک تخمین دقیق از هزینه تعمیر، شما باید با تعمیرکاران محلی تماس بگیرید و از آنها درخواست یک برآورد کتبی کنید. آنها می‌توانند براساس شرایط خاص مورد شما، یک تخمین دقیق ارائه دهند.

تعمیر جک پارکینگی یا درب اتوماتیک بازویی معمولاً به هزینه‌های مختلفی منطبق است که به عوامل متعددی بستگی دارد. این عوامل شامل موارد زیر می‌شوند:

نوع مشکل یا خرابی: هزینه تعمیر به میزان و نوع مشکل یا خرابی وابسته است. ممکن است مشکلات مختلفی از جمله خرابی موتور، سیستم الکتریکی، قطعات مکانیکی، سیستم کنترل، سنسورها و … وجود داشته باشد.

نوع و مدل درب: درب‌های اتوماتیک مختلفی وجود دارند، از جمله درب‌های بازویی، جک پارکینگی، درب‌های شیشه‌ای و … هر یک از این انواع ممکن است نیاز به تجهیزات و قطعات خاصی داشته باشند که می‌تواند تأثیر بزرگی بر هزینه داشته باشد.

سن درب: سن درب نیز تأثیر دارد. درب‌هایی که سال‌ها در حال استفاده بوده‌اند، ممکن است به تعویض قطعات یا تعمیر بیشتری نیاز داشته باشند.

مکان و محل نصب: موقعیت نصب درب نیز تأثیر دارد. درب‌های نصب شده در مکان‌های مختلف نیاز به تعمیرات و تنظیمات متفاوتی دارند. همچنین، هزینه کار متخصصانه و نصب نیز متفاوت است

نیاز به تعویض قطعات: در بعضی موارد، تعویض قطعات مشکل را حل می‌کند. هزینه تعویض قطعات نیز به نوع و تعداد قطعات و قیمت آنها بستگی دارد.

معاملات با تعمیرکاران: هزینه تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ ممکن است به توافقات و مذاکرات با تعمیرکاران و تعمیرکاران متخصص مربوط شود. بنابراین، می‌تواند از تعمیرکار به تعمیرکار متفاوت متغیر باشد.

استانداردهای ایمنی: هزینه تعمیرات ممکن است از استانداردهای ایمنی و مقررات محلی و ملی تاثیر بگیرد. اطمینان حاصل کنید که تمام تعمیرات به طور ایمن و با رعایت استانداردها انجام می‌شود.

به عنوان یک تخصصی‌ترین راه حل، پیشنهاد می‌شود که با تعمیرکار یا شرکت تعمیر درب‌های اتوماتیک محلی تماس بگیرید تا یک برآورد خرابی و تعمیر رایگان دریافت کنید و تا حد ممکن توضیحات کاملی در مورد مشکلات و هزینه‌های ممکن بدست آورید. بعد از آن، می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ لازم است و چقدر هزینه دارد.

تعمیردرب اتوماتیک پارکینگی لولایی دو لنگه

در این مدل درب اتوماتیک پارکینگی لولایی، دولنگه مشابه در کنار همدیگر قرار دارند و با استفاده از جک های بازوئی یا جک های زیرسطحی باز و بسته می شوند. این نوع درب اتوماتیک پارکینگی لولایی به دلیل اینکه برای باز شدن نیاز به فضای زیادی دارند برای ساختمان هایی مناسب هستند که از اطراف فضای زیادی داشته باشند. این نوع درب ها وابسته به نوع جک و نیاز کاربران می توانند تا زاویه 180 درجه باز شود.

تعمیردرب اتوماتیک لولایی تک لنگه

این مدل درب اتوماتیک پارکینگی لولایی، دارای یک لنگه درب است که به یک سمت باز می شود. برعکس نوع قبلی این نوع درب تا 90 درجه باز می شود. این نوع درب اتوماتیک پارکینگی لولایی دارای یک قفل برقی است و از باز شدن بیش از حد درب جلوگیری می کند. این نوع درب مناسب ساختمان هایی است که دارای رمپ هستند.

تعمیردرب اتوماتیک لولایی زیرسطحی

در این مدل درب اتوماتیک پارکینگی لولایی، جک بر روی درب قرار ندارد. این نوع درب ها ضد زنگ و ضد آب هستند، چرا که کاربرد اصلی آن‌ها در زیرزمین است.

بالا نرفتن کرکره

تعمیردرب اتوماتیک لولایی خرچنگی

این نوع درب اتوماتیک پارکینگی لولایی، مخصوص محل هایی است که فاصله سطح درب با دیوار کمتر از 10 سانتی متر است. سیستم این نوع درب قدرت جابجایی وزن 250 کیلوگرم و عرض 5 متر را دارد. این نوع درب اتوماتیک لولایی دارای ویژگی های مختلفی از جمله پشتیبانی از باتری در مواقع قطع برق، عملکرد هوشمند و قابل کنترل، سیکل کاری بدون محدودیت، تغییر سرعت حرکت و غیره می باشد.

به طور کلی این نوع درب اتوماتیک پارکینگی لولایی با استفاده از جک های الکترومکانیکی (بسیار مناسب برای خانه های شخصی و کم تردد) و جک های هیرولیکی (بسیار مناسب برای کارخانه ها و جاهای پر تردد) کار می کنند.

تعمیر درب کرکره ای پارکینگ، یکی از بهترین گزینه های دردسترس و کاربردی در حوزه درب پارکینگ است. تعمیر درب کرکره ای پارکینگ باز شدن عمودی آرام، با ملایت و به سادگی کار می‌کند.

نوع کرکره برقی درب های پارکینگی، نیاز به حداقل فضای ممکن دارد. این مسئله مهم ترین ویژگی است که واقعا آن را از انواع دیگر درب های پراکینگ قدیمی متمایز کرده است. باز شدن عمودی کرکره برقی به این معنی است که صاحبان قادر هستند از طول پارکینگ و مسیر رانندگی خود حداقل استفاده را ببرند.

این امر همچنین به آنها اجازه می دهد تا بدون هیچ محدودیتی دقیقا در کنار درب وروردی پارک کنند. مکانیسم باز شدن تعمیر درب کرکره ای پارکینگ همچنین به این معنی است که شما می توانید با خیال راحت وسایل نقلیه را پارک کنید و درب را بدون اینکه چیزی مانع باز و بسته شدن درب شود ببندیم.

اندازه کوچک غلطک کرکره که به یک کرکره برقی تعلق دارد به این معنی است که درب را می توان در هر موقعیتی که شاید ارتفاع محدود یا مانع کننده داشته باشد، نصب کرد ( راه حلی که درب های دیگر نمی توانند ارائه دهند). اگر شما یک کنتور، یک جعبه فیوز یا درب درونی دارید که شاید مانع مکانیسم درب پارکینگ شود، در آن زمان یک تعمیر درب کرکره ای پارکینگ چاره کار شما است. اندازه متوسط کرکره حدود 300 در 300 میلی متر از نظر ضخامت است؛ اگرچه وابسته به موقعیت نصب و موادی که برای کرکره انتخاب و استفاده می شود، می تواند بزرگ تر باشد.

یک مزیت دیگری که تعمیر درب کرکره ای پارکینگ در مقایسه با درب های دیگر پارکینگی ارائه می دهند، این است که اکثر اوقات درب کرکره ای پارکینگ طبق سفارشات مردم ساخته می شوند و بنابراین می توانند بر طبق توضیحات دقیق شما و هر اندازه ای که بخواهید سفارش داده شوند. یک حق انتخاب نامحدود از رنگ ها نیز وجود دارد. این امر به شما اجازه می دهد بهترین درب کرکره ای مناسب خود را پیدا کنید که برای شما و ملک شما مناسب است.

برقی تعمیر درب برقی تعمیر درب برقی تعمیر درب برقی

تماس