کاربردهای دوربین مداربسته 09122947890

برنامه های کاربردی برای دوربین مدار بسته

موارد زیر نشان می دهد چگونه سیستم های دوربین مدار بسته می توانند

با کاهش سرقت، خرابکاری و زمان صرف شده برای کاهش ناراحتی های عمومی یا شناسایی افرادی که مسئول آن هستند،

بتوانند سود خود را پایین بیاورند

مکان دوربین مدار بسته

مکان های تفریحی و تفریحی

پارک های تعطیلات / کاروان

نظارت خودرو

پارک ماشین

دستگاه های بازی و وندینگ

مناطق پذیرش و میله

اتاق پول نقد

خرده فروشی

استخرهای شنا

سرقت و سرقت کارکنان

سایت تاریخی

بیمارستان

فضاهای عمومی و دیگر مناطق بزرگ

مراکز تفریحی و تفریحی

مزیت اصلی گزارش شده توسط بسیاری از مجتمع های تفریحی و ورزشی، اماکن تعطیلات، باشگاه ها و بارها، سطح بالایی از درک مشتری است که این مکان دارای امنیت بالاتر از حد متوسط ​​است.

پارک های تعطیلات و کاروان

همانطور که مطمئن هستیم که شما آگاه هستید، امنیت به طور فزاینده ای تبدیل به یک عامل مهم برای کسانی که در نظر داشتن مالکیت تعطیلات خانه هستند. در نتیجه نصب دوربین مداربسته یک یا دو نفر از اشخاص دیگری که بیشترین اشغال را دارند، اغلب برای سیستم پرداخت می کنند.

نظارت بر خودرو

یک دوربین نصب شده در ورودی به منطقه، شما را قادر به نظارت و ضبط تمام وسایل نقلیه، با تعداد صفحات خود، بیست و چهار ساعت در روز.

 این در تعدادی از مکان ها برای جلوگیری از سرقت مسلحانه و غیر قابل استفاده از ورود به آن استفاده می شود. در صورتی که آنها در انجام این کار ادامه دهند، پس از وارد شدن به شما یک رکورد خواهند داشت.

پارک خودرو

تا کنون، غیرممکن است که به اندازه کافی پوشش پارک ماشین را پوشش دهد زیرا دوربین های معمولی نمی توانند در صورتی که یک منطقه را گسترده تر از دو فضای پارکینگ خودرو می بینند،

دستیابی به چهره را به دست نیاورند. گنبدهای Pan Tilt و Zoom را می توان مورد استفاده قرار داد، اما همانطور که در منطقه گردش می کنند،

احتمال کمی وجود دارد که آنها در زمان مناسب در مکان مناسب قرار گیرند.

 دوربین 21 مگاپیکسلی SentryScope منحصر به فرد می تواند یک منطقه بزرگ را به طور مداوم پوشش دهد و به اپراتور CCTV اجازه می دهد تا ضبط تصاویر را افزایش دهد و چهره ها و شمارنده ها را بعد از رویداد ببیند.

دستگاه های بازی و وندینگ

بازی، فروش و ماشین آلات سیگار می تواند یک هدف مکرر برای عناصر جنایتکار باشد.

 این می تواند با استفاده از CCTV به اندازه کافی محافظت شود. در یک سایت ما یک دوربین پنهانی قرار دادیم که در آن آنها به طور مرتب درهم شکسته شده بودند و نتیجه آن چند روز طول کشید.

مناطق پذیرش و میله

همانطور که مجرمان برای هر چیزی از سوء استفاده به حمله مسلحانه باز هستند، ما در بعضی از سایت ها دوربین ها را نصب کرده ایم تا دیدگاه واضحی درباره همه کسانی که در شمارنده ایستاده اند، ارائه دهیم.

 این نه تنها یک سایتی بصری از افراد را در هنگام ورود به سایت می دهد، بلکه به عنوان یک عامل بازدارنده برای رفتار جنایی یا سوء رفتار نیز عمل می کند. همچنین بخش زیر را در مورد تقلب کارکنان مشاهده کنید.

اتاق های نقدی

یک دوربین در اتاق نقدی می تواند از حمله مسلحانه یا ورود غیرمجاز کارمندان جلوگیری کند،

در حالی که یک دوربین خارج از اتاق نقدی می تواند کارکنان را در دیدگاه نه تنها در مقابل دروازه (همانطور که می بیند) بلکه هر کس دیگری در منطقه عمومی

خرده فروشی

این موضوع به طور فزاینده ای برای محوطه سازی محسوب می شود،

به خصوص به این خاطر که اکثر مجلات تجارتی تخمین زدگی خرده فروشی را در منطقه 2-3 تا 2.5 درصد از گردش مالی به فروش می رساند (این ممکن است به٪ 20 از سود تبدیل شود). بخش را ببینید که هر خرده فروش باید بداند .

استخرهای شنا

سیستم ها می توانند برای شناسایی بازدیدکنندگان غیر مجاز وارد سایت و استفاده از استخر و یا اطمینان حاصل کنند که دستیار های تفریحی کار خود را انجام می دهند و نه فقط در یک نقطه برای یک چت در حال جمع شدن.

دوربین ها همچنین می توانند از طرف شما استفاده شوند تا اطمینان حاصل شود که سیاست های بهداشت و ایمنی در مناطقی که نمی توانند مستقیما مشاهده شوند، پیروی می شوند.

سرقت و سرقت کارکنان

زیرزمین ها و آشپزخانه ها می توانند پوشش داده شوند تا بتوانند هر سرقت کارکنان را شناسایی و شناسایی کنند.

 این یک واقعیت غم انگیز است که اکنون به 60٪ انقباض از محل های خرده فروشی مربوط می شود که مربوط به کارکنان است.

مکان های تاریخی

در رابطه با شرکت های نصب شرکای ما ، ما در ارائه چندین سایت تاریخی در سراسر کشور، هر کدام با خواسته های منحصر به فرد خود، تجربه داریم.

 این شامل یک سیستم تلویزیونی مجتمع مدار بسته نزدیک در کلیسای جامع کانتربری است که شامل نظارت داخلی و خارجی است و برای استفاده از آخرین فن آوری موجود طراحی شده است.

بیمارستان ها

کار کردن به عنوان مشاوران طراحی با تعدادی از Trusts NHS ما قادر به تهیه مشخصات فنی CCTV و سازماندهی مناقصه برای نصب و راه اندازی جدید و ارتقاء تجهیزات موجود است.

خدمات ما به بخش سلامتی اغلب برای کاربر نهایی رایگان است. کار ما شامل طراحی سیستم های بیمارستان های عمده و مشخص کردن دوربین مدار بسته برای یک شبکه از کلینیک ها و تحت نظارت یک اداره امنیتی محلی می باشد.

فضاهای عمومی و دیگر مناطق بزرگ

تا کنون به اندازه کافی مناطق و فضاهای عمومی غیرممکن بوده است زیرا دوربین های معمولی نمیتوانند در صورت مشاهده یک منطقه گسترده تر از دو فضای پارکینگ خودرو، به رسمیت شناخته شوند.

 گنبدهای Pan Tilt و Zoom را می توان مورد استفاده قرار داد، اما همانطور که در منطقه گردش می کنند، احتمال کمی وجود دارد که آنها در زمان مناسب در مکان مناسب قرار گیرند.

 دوربین 21 مگاپیکسلی SentryScope منحصر به فرد می تواند یک منطقه بزرگ را به طور مداوم پوشش دهد و به اپراتور CCTV اجازه می دهد تا

ضبط تصاویر را افزایش دهد و چهره ها و شمارنده ها را بعد از رویداد ببیند.

کاربردهای دوربین مداربسته

این ها فقط برخی از کاربردهای بسیاری از دوربین های امنیتی دوربین مدار بسته و تجهیزات

ما استفاده از سیستم ما نیاز به هیچ آموزش ویژه، ابزار، اما تلاش کمی از خود شما. سیستم های نظارت تصویری CCTV ما را آسان نصب و حتی ساده تر برای کار می کنند.

شما هیچ مشکلی نخواهید داشت و تنها یک نرم افزار آسان برای یادگیری وجود دارد. فقط قدرت آن و لذت بردن از تمام ویژگی های پیشرفته و مزایای صرفه جویی در هزینه از سیستم های قابل ارتقا بدون درز مشکل ما.

سیستم های نظارت تصویری دیجیتال H.264 ما همچنین نیاز به هیچ نوار یا نوار مدیریت، صرفه جویی در شما زمان و پول بیشتری!

  1. کاهش انقباض کارکنان خود را کاهش دهید

  2. کاهش تلفات خود را از طریق سرقت

  3. هزینه بیمه خود را کاهش دهید

  4. کاهش تلفات تقلب در بیمه توسط کارکنان و مشتریان

  5. هزینه های امنیتی پس از ظهر را کاهش دهید

  6. افزایش بهره وری کارکنان شما

  7. افزایش خدمات مشتری

  8. افزایش ایمنی مشتری و کارمند

  9. استفاده از دوربین های ویدئویی برای انتقال سیگنال به یک مکان خاص، در مجموعه ای محدود از مانیتور است.

  10. از تلویزیون رادیویی متفاوت است که سیگنال به طور آشکارا انتقال نمی یابد، هر چند ممکن است نقطه به نقطه (P2P)، چند نقطه (P2MP) یا شبکه مش سیم ها یا اتصالات بی سیم استفاده شود.

  11. اگر چه تقریبا همه دوربین های ویدئویی به این تعاریف بستگی دارد، این اصطلاح اغلب برای آنهایی که برای نظارت در مناطقی که ممكن است نیاز به نظارت دارند از قبیل بانک ها، فروشگاه ها و دیگر مناطق مورد نیاز امنیتی استفاده شود.

  12. اگرچه Videotelephonyبه ندرت به نام ‘CCTV’ یکی از استثناء استفاده از ویدئو در آموزش از راه دور است ، جایی که آن یک ابزار مهم است.

    نظارت بر عموم با استفاده از دوربین مدار بسته در بسیاری از مناطق در سراسر جهان رایج است. در سال های اخیر، استفاده از دوربین های فیلم برداری از بدن به عنوان یک فرم جدید نظارت، اغلب در اجرای قانون، با دوربین های واقع در یک قفسه سینه یا سر افسر پلیس معرفی شده است.

  13.  نظارت تصویری بحث های مهمی را در مورد توازن استفاده از آن با حق افراد به حریم خصوصی حتی زمانی که در عموم انجام داده است.

    در کارخانه های صنعتی، تجهیزات CCTV ممکن است برای مشاهده قسمت هایی از یک فرآیند از یک اتاق کنترل مرکزی استفاده شود ، مثلا زمانی که محیط مناسب برای انسان ها نیست.

سیستم های دوربین مدار بسته ممکن است به طور مداوم یا فقط به عنوان مورد نیاز برای نظارت بر یک رویداد خاص.

شکل پیشرفته تر دوربین مداربسته با استفاده از ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال (DVR ها) ضبط برای سال ها ممکن است با انواع مختلف کیفیت و عملکرد و ویژگی های اضافی (مانند تشخیص حرکت و هشدارهای ایمیل) ضبط می کند .

به تازگی، دوربین های غیر متمرکز IP ، شاید با مجهز به سنسورهای مگاپیکسلی، مستقیما به دستگاه های ذخیره سازی متصل به شبکه وصل شوند یا فلاش داخلی برای عملکرد کاملا مستقل.

در سال 2016 حدود 350 میلیون دوربین نظارت در سراسر جهان وجود دارد. حدود 65 درصد از این دوربین ها در آسیا نصب شده اند. رشد دوربین مدار بسته در سال های اخیر کاهش یافته است.

1 تاریخچه
1.1 فناوری
1.2 کاربرد
2 استفاده می کند
2.1 پیشگیری از جرم
2.2 بدنی
2.3 فرآیندهای صنعتی
2.4 نظارت بر ترافیک
2.5 ایمنی حمل و نقل
2.6 رویدادهای ورزشی
2.7 مانیتور کردن کارمندان
2.8 استفاده از مدارس
2.9 استفاده جنایی
3 امنیت
4 شيوع
4.1 در سراسر جهان
4.2 آسیا
4.3 ایالات متحده
4.4 بریتانیا
4.5 کانادا
4.6 آفریقای جنوبی
4.7 آمریکای لاتین
5 نظارت تصویری و تروریسم
6 حریم خصوصی
7 تحولات تکنولوژیکی
7.1 تجزیه و تحلیل و شناسایی کنترل شده توسط کامپیوتر
7.2 حفظ، نگهداری و نگهداری
7.3 عکاسی دیجیتال مدار بسته (CCDP) [118]
7.4 دوربین های IP
7.5 شبکه دوربین های مدار بسته
7.6 سیستم های یکپارچه
7.7 دوربین های امنیتی بی سیم
7.8 دوربین مدار بسته صحبت کردن
8 اقدامات مخالفت
9 خرابکاری دوربین
10 هزینه
11 همچنین نگاه کنید
12 یادداشت
13 منابع
14 خواندن بیشتر
15 لینک خارجی

  1. توانایی خود را برای مدیریت کارآمد خود افزایش دهید

  2. ارائه دسترسی 24×7 به سیستم خود را از هر نقطه در جهان است

در زندگی به طور کلی، اما به ویژه در امنیت، یک تصویر هزاران کلمه ارزشمند است.

 برای مثال، یک تصویر CCTV از یک حادثه می تواند بسیار مفیدتر از توصیف شفاهی یک مظنون باشد.

ستفاده از دوربین های ویدئویی برای انتقال سیگنال به یک مکان خاص، در مجموعه ای محدود از مانیتور است.

از تلویزیون رادیویی متفاوت است که سیگنال به طور آشکارا انتقال نمی یابد، هر چند ممکن است نقطه به نقطه (P2P)، چند نقطه (P2MP) یا شبکه مش سیم ها یا اتصالات بی سیم استفاده شود.

اگر چه تقریبا همه دوربین های ویدئویی به این تعاریف بستگی دارد، این اصطلاح اغلب برای آنهایی که برای نظارت در مناطقی که ممكن است نیاز به نظارت دارند از قبیل بانک ها، فروشگاه ها و دیگر مناطق مورد نیاز امنیتی استفاده شود.

اگرچه Videotelephonyبه ندرت به نام ‘CCTV’ یکی از استثناء استفاده از ویدئو در آموزش از راه دور است ، جایی که آن یک ابزار مهم است.

نظارت بر عموم با استفاده از دوربین مدار بسته در بسیاری از مناطق در سراسر جهان رایج است.

در کارخانه های صنعتی، تجهیزات CCTV ممکن است برای مشاهده قسمت هایی از یک فرآیند از یک اتاق کنترل مرکزی استفاده شود ، مثلا زمانی که محیط مناسب برای انسان ها نیست.

سیستم های دوربین مدار بسته ممکن است به طور مداوم یا فقط به عنوان مورد نیاز برای نظارت بر یک رویداد خاص.

شکل پیشرفته تر دوربین مداربسته با استفاده از ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال (DVR ها) ضبط برای سال ها ممکن است با انواع مختلف کیفیت و عملکرد و ویژگی های اضافی (مانند تشخیص حرکت و هشدارهای ایمیل) ضبط می کند .

به تازگی، دوربین های غیر متمرکز IP ، شاید با مجهز به سنسورهای مگاپیکسلی، مستقیما به دستگاه های ذخیره سازی متصل به شبکه وصل شوند یا فلاش داخلی برای عملکرد کاملا مستقل.

در سال 2016 حدود 350 میلیون دوربین نظارت در سراسر جهان وجود دارد. حدود 65 درصد از این دوربین ها در آسیا نصب شده اند. رشد دوربین مدار بسته در سال های اخیر کاهش یافته است.

انواع دوربین های مدار بسته چیست؟

هنگامی که آن را برای تأمین امنیت کسب و کار شما می آید، انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته را انتخاب کنید. نظارت نقش مهمی در جامعه امروز دارد و با دوربین های اطراف ما، زندگی روزمره ما روز به روز در سطح بالاتری از امنیت قرار می گیرد.

با این وجود بسیاری از مردم نمی دانند که انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته که به شرایط و موقعیت های مختلف متوسل می شوند وجود دارد و انتخاب دوربین مناسب برای برنامه مناسب واقعا حیاتی است.

دوربین مدار بسته نقش مهمی در جامعه امروز دارد و با دوربین های اطراف ما، زندگی روزمره ما روز به روز در حال افزایش سطح امنیت است.

با این وجود بسیاری از مردم نمی دانند که انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته که به شرایط و موقعیت های مختلف متوسل می شوند وجود دارد و انتخاب دوربین مناسب برای برنامه مناسب واقعا حیاتی است.

در اینجا، ما از این نوع دوربین ها استفاده می کنیم و آنها را منحصر به فرد تر و مناسب تر برای بعضی از مکان های دیگر می سازیم.

انواع دوربین مدار بسته

در اینجا، ما از این نوع دوربین ها استفاده می کنیم و آنها را منحصر به فرد تر و مناسب تر برای بعضی از مکان های دیگر می سازیم.

انواع مختلف دوربین های مدار بسته چیست؟

  • دوربین گنبدی
  • دوربین گلوله
  • دوربین C-mount
  • دوربین شبانه / شب
  • دوربین PTZ

دوربین های فناوری Dark Fighter

این دوربین ها می توانند تصاویر رنگی را در شرایط بسیار کم نور بگیرند. فناوری جنگنده ی تاریک می تواند در روز و شب استفاده شود و به لطف طیف وسیعی از قابلیت های آن، عملکرد مطلوب را ارائه می دهد. آنها با ½ سنسور اسکن پیشرفته CMOS مجهز شده اند که به دستگاه اجازه می دهد تا تصاویر با کیفیت بالا را انتخاب کند و نیازی به منبع نور اضافی نداشته باشد.

مزایای دیگر دوربین های فن آوری تیراندازی عبارتند از:

دوربین های ANPR / LPR

دوربین های ANPR و LPR برای خواندن و ذخیره داده ها در صفحات ثبت نام استفاده می شوند. آنها یک راه حل ساده و کارآمد برای بسیاری از سازمانها از جمله تلفیق، مدیریت بیش از حد هتل و واضح بودن آن – پارکینگ خودرو ارائه می دهند.

ANRP برای تشخیص خودکار عددی عددی استفاده می شود (دوربین های LPR برای دوربین های مجاز شناخته می شوند) و این دستگاه ها برای به دست آوردن اطلاعات فراوان در یک منطقه ترافیکی بالا برای حفظ امنیت هر موقعیتی کمک می کند.

مزایای دیگر دوربین های ANPR / LPR عبارتند از:

دوربین داخلی و خارجی گنبد

دوربین گنبدی یکی از رایج ترین موارد برای امنیت و نظارت داخلی و خارجی است. شکل دوربین باعث می شود تماشاچیان بتوانند بگویند که دوربین روبرو است، که قطعه ای قوی از آن است، و بازدارنده جنایتکاران را با ایجاد ناآرامی می کند. مزایای دیگر این نوع دوربین عبارتند از:

مزایای دیگر دوربین های گنبدی داخلی و خارجی عبارتند از:

دوربین گلوله

 

دوربین های گلوله در شکل های طولانی و استوانه ای هستند و برای استفاده در فضای باز مناسب هستند. نقاط قوت آنها به طور خاص در برنامه های کاربردی مورد نیاز است که نیاز به مشاهده طولانی از راه دور دارند.

دوربین های محافظ در داخل پوشش محافظ در برابر گرد و غبار، خاک و دیگر عناصر طبیعی محافظت می شوند. دوربین ها به راحتی می توانند با یک براکت نصب شده نصب شوند و بسته به شرایط برنامه مورد نظر خود، لنز های ثابت یا لنزهای مجاز را نیز نصب کنند.

مزایای دیگر دوربین های گلوله عبارتند از:

دوربین C-mount

با لنزهای قابل جدا شدن، دوربین های C-mount برای تغییر لنز های ساده به برنامه های مختلف اجازه می دهند.

دوربین های C-mount می توانند فاصله های بیش از 40 فوت را با توجه به امکان استفاده از لنزهای خاص با این دوربین ها پوشش دهند، در حالی که لنزهای استاندارد CCTV تنها می توانند فاصله بین 35 تا 40 فوت را پوشش دهند.

مزایای دیگر دوربین های C-mount عبارتند از:

دوربین شبانه / شب

این دوربین ها قادر به کار در محیط های معمولی و ضعیف هستند، چرا که این دوربین ها نیازمند چراغ های مادون قرمز داخلی نیستند چرا که آنها می توانند با استفاده از تراشه های تصویربرداری حساس فوق العاده، عکس های واضح تصویر را در تاریکی ضبط کنند.

به همین علت، این دوربین ها برای برنامه های نظارت بیرونی ایده آل هستند که در آن دوربین های IR توانایی کارکردن بهینه را ندارند.

مزایای دیگر دوربین های روز / شب عبارتند از:

PTZ Pan Tilt & Zoom Camera

PTZ – پان / شیب / زوم – دوربین اجازه می دهد دوربین را به سمت چپ یا راست (panning)، بالا و پایین (چرخش) و حتی اجازه می دهد که لنز را به زاویه نزدیکتر یا دورتر. این دوربین ها در موقعیت هایی قرار می گیرند که در آن یک گارد زنده یا نظارت وجود دارد که سیستم های امنیتی را اداره می کنند.

مزایای دیگر دوربین های PTZ عبارتند از:

دوربین مدار بسته

این نوع دوربین ها اجازه می دهد تا برای قرار دادن محرمانه که به معنی ضبط فیلم های خوب از سرقت و آسیب جنایی است. دوربین های مخفی با دوربین مخفی مفید هستند، زیرا مجرمان احتمالا کمتر آنها را تشخیص می دهند و به همین دلیل، در این روند کمتر آسیب دیده اند.

مزایای دیگر دوربین های CCTV بی نظیر عبارتند از:

دوربین های حرارتی / دوربین های مادون قرمز

 

یکی از بهترین دوربین های نظارت 24 ساعته در اطراف ارائه فرودگاه ها، بنادر، هیئت مدیره و بسیاری دیگر از زیرساخت های حیاتی با تصاویر با کیفیت بدون در نظر گرفتن هر زمان آن روز است. دوربین های مادون قرمز دارای LED های کوچک اطراف لنز برای کمک به گرفتن ارقام متحرک در سیاه و سفید. دوربین های تصویر حرارتی می توانند در فاصله های طولانی، تا 300 متر فاصله داشته باشند!

مزایای دیگر دوربین های مادون قرمز عبارتند از:

دوربین های Varifocal

با توانایی بزرگنمایی و بیرون زدن بدون تأیید تمرکز آن. دوربین های Varifocal به شما اجازه می دهد که فاصله کانونی، زاویه و زوم را کاهش دهید یا آن را بزرگنمایی کنید – ایده آل برای ضبط فیلم ها در یک اتاق مربع که در آن شما به طور معمول با یک دوربین لنز ثابت جایگزین می شوید.

مزایای دیگر دوربین های واریفوکال عبارتند از:

دوربین های شبکه

این دوربین ها تصاویر را از طریق اینترنت به اشتراک می گذارد، بنابراین فیلم های دوربین مدار بسته به راحتی می توانند دسترسی پیدا کنند. دوربین های دیجیتال برای اهداف داخلی و تجاری ایده آل هستند زیرا شما می توانید ببینید چه اتفاقی افتاده است.

مزایای دیگر دوربین های شبکه عبارتند از:

دوربین های تعریف بالا

دوربین های با وضوح بالا دارای وضوح بالا هستند که به طور عمده در موسسات خطرناک مانند بانک ها و کازینو ها استفاده می شود. این برای گرفتن تصویر خوب از هر کسی که وارد و خروج می کند تا امنیت و ایمنی بالا را حفظ کند. این دوربین ها برای تشخیص سوء رفتار بسیار عالی هستند و کاربر می تواند برای وضوح بیشتر زوم کند، اگر فیلم در دادگاه استفاده شود.

مزایای دیگر دوربین های تعریف بالا عبارتند از:

نوع دوربین دوربین باید خرید کنم؟

این بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که دوربین CCTV مناسب را انتخاب کرده اید، زیرا بسته به موقعیت جغرافیایی و استفاده اولیه آنها، شما نیاز به پیدا کردن یکی از بهترین ها را دارید.

 

این که آیا شما به دنبال نصب دوربین دوربین مدار بسته در خارج از یک ملک برای گرفتن فعالیت های جنایی هستید، یا قرار دادن یک در داخل برای نظارت بر خانه یا کالاهای شرکت، چیزی برای همه وجود دارد.

سه عامل که باید در نظر بگیرید:

اگر شما از خودتان پرسیدید، “چه نوع دوربین CCTV باید خرید کنم؟” سپس شما به جای درست آمده اید، زیرا کارشناسان اینجا در «سرگردان دوربین» چیزهایی را برای بررسی و بهترین نوع دوربین های مدار بسته برای خانه پوشش می دهند. اما اولا، سه عامل وجود دارد:

1. لنز درست

این اطمینان حاصل خواهد کرد که شما یک تصویر با کیفیت دریافت خواهید کرد. انتخاب لنز مناسب به دوربین شما اجازه می دهد تا فوکوس کند و به نور سنسور دوربین اطمینان را به ارمغان بیاورد و به شما در خواندن صفحات ثبت نام و تشخیص چهره ها و غیره کمک کند.

مطمئنا جزئیات بیشتری در هر موقعیتی کمک خواهد کرد، زیرا به این معنی است که شما قادر خواهید بود دقیقا ببینید که چه اتفاقی رخ می دهد و رکوردی واضح در مورد فیلم دریافت می کند. یک لنز زوم می تواند به مشتریان اطلاعات بیشتری ارائه دهد، زیرا زوم اپتیکال می تواند نور را به عنوان سنسور به آن متصل کند، که باعث انعطاف پذیری و تصاویر پیشرفته می شود.

2. سنسور صحیح

در هنگام یافتن حسگر درست دو مورد وجود دارد: نوع و اندازه. اینها هستند:

CCD گران تر از CMOS هستند و یک تصویر واضح تر تولید می کنند که ایده آل برای شناسایی چهره ها و صفحات ثبت نام است.

3. وضوح خروجی صحیح

پیکسل بیشتر، تصویر بهتر است. بالاترین رزولوشن که شما می توانید 700TVL دریافت کنید اما بسیاری از دوربین های اصلی در محدوده 300-550TVL هستند . مهم است که با یک رزولوشن که دوربین شما تولید می کند مطابقت داشته باشد، هرچه بیشتر به طور کامل غیر ضروری باشد.

چه چیزی برای خرید یک سیستم دوربین مدار بسته:

آیا دوربین های دوربین مدار بسته من احتیاط یا بازدارنده بصری دارند؟

دوربین های جعبه نشان دهنده واضح برای هر کسی که از طریق آن ضبط می شود در دوربین مدار بسته ثبت می شود و این می تواند بازدارنده بزرگی از سرقت و جرم و جنایت باشد. در حالی که دوربین های گنبد کوچکتر و محرمانه تر هستند. این دوربین های جمع و جور ایده آل برای نظارت بر یک منطقه بزرگتر از قبیل باغ جلو و عقب خود هستند و می توانند حرکت را با سهولت انجام دهند.

چگونه می توانم از داخل و خارج از منزل استفاده کنم؟

وقتی فکر می کنید که شما می خواهید دوربین خود را جای گذاری کنید ، ممکن است بخواهید در مورد چگونگی نصب و نگهداری آن ها فکر کنید تا اطمینان حاصل شود که آنها در بهترین موقعیت قرار گرفته اند و به خوبی محافظت می شوند. به عنوان مثال، اگر دوربین شما در خارج قرار گیرد، شما می خواهید آن را قوی و آب و هوا اثبات. اگر آن را در داخل خانه قرار دهید، می خواهید اطمینان حاصل شود که از گریس یا بخار از یک آشپزخانه تأثیری نخواهد داشت.

شرایط نور مانند چیست؟

مدل های دوربین های مختلف را آزمایش کنید تا ببینید که چه چیزی بهتر از رعد و برق در منطقه شما کار می کند، چرا که بدون توجه به اینکه آیا در داخل یا خارج هستند، روشنایی در طول روز متفاوت خواهد بود. شما می خواهید هر انعکاسی و نور پس زمینه را در طول روز و شب بررسی کنید.

آیا وضوح تصویر مهم است؟

با توجه به گستردگی منطقه ای که می خواهید پوشش دهید، قطعنامه دوربین دوربین شما انتخاب می شود تا تصویری روشن و مفید را منعکس کند. با این حال، اگر در یک اتاق کوچک واقع شده، دوربین نیاز به وضوح بالا ندارد.

آیا صوتی مورد نیاز است؟

صوتی مورد نیاز نیست، اما اگر بخواهید صوتی را انتخاب کنید، سیستم هایی وجود دارد که می توانید با فردی که به اموال شکسته صحبت می کنید صحبت کنید.

صوتی را می توان برای جلوگیری از جنایتکاران به صورت خودکار بازی کردن چیزی زمانی که آنها یک نقطه خاص در داخل، یک راه ایده آل برای آنها را به فکر می کنم که مردم در داخل ساختمان وجود دارد.

در اینجا در Caught on Camera ما تمام این انواع دوربین مدار بسته و بیشتر را برای مشتریانمان عرضه می کنیم.

ما ارائه دهندگان برتر جنوب شرق از طراحی، نصب و نگهداری دوربین های مدار بسته با کیفیت بالا هستند. ما در سراسر Essex، لندن و منطقه جنوب شرقی از جمله Epping، Barnet، Cambridge و لندن کار می کنیم، ما واقعا می دانیم که مواد ما و می تواند بهترین نوع دوربین دوربین مدار بسته را برای محل شما پیشنهاد، عرضه و نصب کنید

برای اطلاعات بیشتر و یا برای دریافت دوربین خود امروز، با تیم دوستانه ما تماس بگیرید و ما برای کمک به شما بیشتر از آن خوشحال خواهیم شد.

تماس