تعمیر درب شیشه ای سکوریت 09124372935 امروزه با استفاده از علم و دانش روز، تعمیر درب شیشه ای سکوریت ساخته شده است که به علت شکیل بودن بیشتر در بانک ها، مجتمع های تجاری بزرگ، بیمارستان ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مهم ترین ویژگی های تعمیر درب شیشه ای سکوریت قابلیت باز و بسته شدن آن‌ها با استفاده از ریموت کنترل است. این درب ها بدون هیچ گونه فشاری به صورت اتوماتیک و هوشمند باز و بسته می شوند.

تعمیر درب شیشه ای سکوریت مانند بسیار دیگری از درب ها، امنیت را خیلی خوب حفظ می کنند. این درب ها بسیار سریع باز و بسته می شوند، بنابراین مانع ورود هوای سرد و گرم در فصول مختلف می شوند و این امر باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

ویژگی تعمیر درب شیشه ای سکوریت

درب شیشه ای اتوماتیک

این درب ها دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و ویژگی ضدحریق بودن آن‌ها باعث شده است در مواقع ضروری امنیت ساختمان حفظ شود. از دیگر امکانات تعمیر درب شیشه ای سکوریت متصل بودن به برق اضطراری است که در مواقع قطعی برق، بدون هیچ گونه نگرانی به کار خود ادامه می دهند.

تعمیر درب شیشه ای سکوریت با دو سایز پهن و باریک در بازار موجود است. این سایزهای مختلف دارای وزن متفاوتی هستند. در نوع باریک تعمیر درب شیشه ای سکوریت، هر متر مربع لت 20 کیلو گرم و برای نوع پهن، هر متر مربع لت تا 222 کیلو گرم می رسد.

تعمیر درب شیشه ای سکوریت به علت زیبایی، شکیل بودن، سرعت و راحتی، بیشتر مورد پسند مردم است. درب های شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی، همچون درب های کشویی اتوماتیک ساده عمل می کنند و تنها محدودیت آن‌ها این است که برای محل هایی که دارای فضای کمتری هستند استفاده می شوند. درب های کشویی شیشه ای تلسکوپی دارای مزیت های زیادی هستند. مزیت های زیاد این نوع تعمیر درب شیشه ای سکوریت شامل جلوگیری از ورود گرد و غبار، جلوگیری از اتلاف انرژی و مصرف کم انرژی، هزینه کم در هنگام راه‌اندازی، امکان قفل شدن با یک دکمه، سیستم ضد برخورد، امکان اتصال به برق اضطراری، بدون صدا بودن و غیره می شود.

به طور کلی برای تعمیردرب شیشه ای اتوماتیک، از شیشه سکوریت استفاده می شود که 10 تا 12 میلی متر قطر دارد و کاملا شفاف است. این شیشه با استفاده از فریم قاب گرفته می شود که این فریم ها دارای رنگ نقره ای، سفید، دودی، قرمز، طلایی و غیره است که رنگ سفید بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. از اینرو اگر برای نصب درب فضای کمی دارید، این درب های اتوماتیک بهترین گزینه برای انتخاب هستند.

تماس